Skarb w Niebie



    Kończą się Światowe Dni Młodzieży, dziś papież Franciszek odlatuje do Watykanu, miłe chwile spędzone z tysiącami pielgrzymów, cóż za entuzjazm, radość, euforia, teraz mamy kolejne dni młodzieży w Panamie, Pierwsza Dama z Panamy popłakała się, to jest radość do tego małego Państewka, cieszmy się i my.
Ja raduję się tym, co mam, nie potrzeba mi dużo, z tym wszystkim czuję się, źle... depresja wtedy wygrywa, a ja nie chcę tak, nie chcę by depresja i chciwość rządziły moim życiem... dziś jest niedziela na 17 tą do Kościoła, dziś właśnie Eucharystia jest bardzo ważna związku z czytaniami i Ewangelią, po prostu nie gromadźmy skarbów na ziemi, ale w Niebie..
tam w Niebie nasze skarby w postaci dzieł miłosierdzia, przedstawiane są Bogu.
Co nam da jak zyskamy cały świat a szkodę poniesiemy na duszy, nic z tego świata w chwili śmierci, nie zabierzemy, dlatego dzielmy się miłością, miłosierdziem, bo inne mamony to marność, nad marnościami pisze Kohelet.
Ważne jest to, byśmy mieli skromnie żyć, tyle wystarczy, nie potrzeba wiele, ale świat pokochał chciwość, teraz jest, prześciganiem się w tym co ja mam, dużo samochodów, pieniędzy, nowe ubrania, piękne imprezy, i co to daje człowiekowi chwilę radości, bowiem każdy z nas wie że nie zabierze tego na drugą stronę, walczmy z chciwością bo Bóg mówi Głupcze jeszcze tej nocy zażądają Twojej duszy.
Mi wystarczy co mam, nie wiele ale daję radę, Andrzej też, dziś Piotrek napisał piękną wiadomość zaraz na nią odpisze.
Pamiętajmy o modlitwie, my już odmówiliśmy Nowennę kolejny dzień, pamiętajcie dziełem Miłosierdzia jest modlitwa za bliźnich, więc gromadźmy takie skarby, nie ziemskie, ale duchowe...
łatwo powiedzieć, mądry się znalazł, może i piszę takie rzeczy ale dlatego że to są refleksje z Pisma Świętego, dzisiejsza Ewangelia mówi o tym, w pierwszym czytanie Kohelet mówi marność nad marnościami, a także św. Paweł do Kolosan pisze takie słowa

   
Bracia:
Jeśliście więc razem z Chrystusem powstali z martwych, szukajcie tego, co w górze, gdzie przebywa Chrystus zasiadając po prawicy Boga. Dążcie do tego, co w górze, nie do tego, co na ziemi. Umarliście bowiem i wasze życie jest ukryte z Chrystusem w Bogu. Gdy się ukaże Chrystus, nasze życie, wtedy i wy razem z Nim ukażecie się w chwale.
Zadajcie więc śmierć temu, co jest przyziemne w waszych członkach: rozpuście, nieczystości, lubieżności, złej żądzy i chciwości, bo ona jest bałwochwalstwem.
Nie okłamujcie się nawzajem, boście zwlekli z siebie dawnego człowieka z jego uczynkami, a przyoblekli nowego, który wciąż się odnawia ku głębszemu poznaniu Boga, według obrazu Tego, który go stworzył. A tu już nie ma Greka ani Żyda, obrzezania ani nieobrzezania, barbarzyńcy, Scyty, niewolnika, wolnego, lecz wszystkim we wszystkich jest Chrystus.

umarliśmy dla świata ja ze swej strony już umarłem i chcę by każdy umarł dla świata dziś na Eucharystii będę modlił się byśmy złączyli się z Chrystusem na wieki, dawajcie z siebie wszystko, pomagajcie sobie, obdarzajcie się modlitwą, a wszystko będzie Wam dane...
nie obrażajcie się na mnie ale ja chcę tylko jednego POKOJU BRATERSKIEJ MIŁOŚCI tyle mi potrzeba.
Więc żyjmy miłością i miłosierdziem, o którym mówił papież Franciszek czy św. Jan Paweł II, żyjmy i dzielmy się dobrodziejstwami, takimi które są skarbami w Niebie...
Dziękuję że mnie wysłuchaliście, na koniec Kohelet


Marność nad marnościami, powiada Kohelet, marność nad marnościami, wszystko marność.
Jest nieraz człowiek, który w swej pracy odznacza się mądrością, wiedzą i dzielnością, a udział swój musi on oddać człowiekowi, który nie włożył w nią trudu. To także jest marność i wielkie zło. Cóż bowiem ma człowiek z wszelkiego swego trudu i z pracy ducha swego, którą mozoli się pod słońcem? Bo wszystkie dni jego są cierpieniem i zajęcia jego utrapieniem. Nawet w nocy serce jego nie zazna spokoju. To także jest marność
.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.