Moje wędrowanie część 2



  Pisałem nie dawno do kolegi Piotrka, mimo tego teraz też biłem się z myślami czy napisać czy nie...
w tle leci spotkanie czuwanie z Ojcem św. Franciszkiem, to mi dodaje odwagi do głoszenia Miłosierdzia Pana, obok laptopa mam obrazki, jednym z nich jest JEZU, UFAM TOBIE  z Jezusem Miłosiernym...
oddaję się panowaniu Miłosiernej Miłości Jezusa, dziś odmówiliśmy Koronkę, i oddaliśmy się do Miłosierdzia Pana
Właśnie teraz na czuwaniu mówiła do papieża Syryjka, której w kraju toczy się wojna domowa, w sumie to wojna na całego, tyle uciekinierów, uchodźców, zabitych i rannych, szkoda dzieci zabitych, w tej bezsensownej wojnie, pokój jest piękny, nie ginęły by całe rodziny, dzieci, rodzice.... dlatego módlmy się o pokój w Syrii, i w innych krajach, to nasze wędrowanie, to nasza nadzieja POKÓJ on jest piękny...
papież Franciszek, na każdym kroku mówi o Miłosierdziu, jest w sumie też rok Miłosierdzia...
ja codziennie z Andrzejem staram się odmówić Koronkę do Miłosierdzia Bożego, Ona daje nam łaski, pokój, miłość i radość.
Ja dziś czułem się tak sobie, ciśnienie od upału, cukier 183, ciśnienie 170/110, ale nie poddaję się, jutro mamy pogrzeb kolega Andrzeja z pracy, później jedziemy na 17 tą do Kościoła na Mszę niedzielną, mamy nowego wikarego, fajny ksiądz :)
ostatnio bardzo puchnie mi stopa prawej nogi, założyłem dziś plaster, albo mnie coś ukąsiło, albo to od upałów, lub inne sprawy, nie wiem, jak plaster nie pomoże to lekarz, bo już jednej nogi nie mam, nie chcę stracić drugiej, tak już mi dokucza przez to depresja.
Teraz na czuwaniu mówi urugwajczyk, o swojej historii życia, bardzo smutne przemówienie, lata upadku, później odnalezienie Boga, i o przebaczeniu rodzinie, aż płakać się chce... takie to życie...
moje cierpienia to nic z innymi, ból nogi to nic tylko strach przed amputacją.
Przez to moja depresja jeszcze bardziej pogorszyła się by, nie wiem teraz kiedy napiszę, może jutro, może za tydzień, czekajcie odezwię się.
Mówcie o Miłosierdziu Bożym, odmawiajcie Koronkę do Miłosierdzia Bożego, i módlcie się o pokój na świecie...
dziękuję że mnie wysłuchaliście, to nasze kolejne wędrowanie....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!