Modlitwa, Wiara, Nowenna Pompejańska....


    Witajcie Drodzy!
Minęło wiele dni od ostatniego posta, przepraszam, ale nadal biorę antybiotyk, i leki przeciwgorączkowe, bo choroba nie daje za wygraną.
Dziś nie o chorobie chciałem napisać lecz o Maryi, i Nowennie Pompejańskiej...
Maryja to najdoskonalsze dzieło Stwórcy, tak to prawda! Ona jest dla nas Mamą, cudowną Mamą...
przez wieki Objawiała się setki razy na całej kuli ziemskiej, przeważnie prosiła nas mówiąc, POKUTA, POKUTA, POKUTA i  odmawiajcie Różaniec Św.
Różaniec Święty jest dla nas ratunkiem, On jest czymś wspaniałym, te odmawiane części Różańca to życie Jezusa i Maryi...
ten czas odmawiania Różańca to czas łaski i Miłosierdzia dla Ciebie Siostro i Bracie.
Dzięki Różańcowi Św. uzyskasz wszystko, co jest zgodne z wolą Boga w Niebie.
Wszystko można przez Różaniec Święty.
Ja Wam powiem że jest taka modlitwa nie do odparcia to Nowenna Pompejańska, nie odparcia bowiem sama Matka Boża powiedziała te słowa do bł. Bartola Longa, ja nie dawno zakończyłem 14.04 kolejną Nowennę teraz będę odmawiał kolejną.
Trwa ona 54 dni, odmawia się codziennie 3 Różańce Św. tajemnice radosną, bolesną i chwalebną, to obowiązkowo... można też dodać tajemnice światła jak ktoś chce..

tutaj link do Nowenny jak ją odmawiać

http://pompejanska.rosemaria.pl/2011/06/jak-odmawiac-nowenne-pompejanska-krok-po-kroku/

polecam tę modlitwę, bowiem wiele łask od Maryi, modlący otrzymuje, tylko proście o rzeczy zgodne z sumieniem...
Maryja pomoże, nie zostawi nikogo samego, sama Ona, powiedziała że to jest Nowenna nie do odparcia i udzieli łask, potrzebnych dla ich dobra i Zbawienia, więc śmiało korzystajmy z tej dobroci Mamy, Maryi...
ja odmawiam tę  Nowennę już może z 10 ty raz i nigdy zawiedziony nie odchodziłem, a jeśli moja intencja nie zostanie do końca wysłuchana to, nie martwię się, bowiem tak miało być, ten Krzyż jest mi potrzebny do uświęcenia mojej duszy, niż bym się go pozbył...
Maryja Was bardzo kocha, kocha i mnie :) mimo że ostatnio jest ciężko, ale daję radę...
PAMIĘTAJCIE MARYJA WAS BARDZO KOCHA PO TO DAŁA NOWENNĘ POMPEJAŃSKĄ..
ja Maryję bardzo ukochałem i Maryję chcę wychwalać do końca mych dni na świecie, niech Maryja po Trójcy Przenajświętszej będzie na kolejnym miejscu, na pierwszym miejscu...
Maryję bardzo ukochałem 25 marca b.r. oddałem się, przez Jej matczyne ręce, Jezusowi, ale to wszystko przez Maryję....
przez Maryję do Zbawcy- Jezusa, przez Maryję do Boga Ojca, przez Maryję do Ducha Świętego...
Maryja to Arcydzieło, Jej miłość do nas jest WIELKA, PRZECUDNA I NIESAMOWITA....
Maryja jest przy nas, Kocha nas nieustannie i Ona nam daje NOWENNĘ POMPEJAŃSKĄ, obiecując spełnienie łask o które w tej Nowennie prosimy, dlatego że...
przez 54 dni prosimy Ją, w jednej intencji 3ma Różańcami Świętymi, prosimy... a Ona wysłuchuje,
 nie wszystkie intencje od razu są wysłuchane musi minąć trochę czasu, a cud stanie się...
nie bójcie się tej Nowenny odmówienie 3 Różańców dziennie z modlitwami, to 45 minut zegarowych, nawet godziny nie zejdzie na modlitwie, ale nie wiem, ile by nie było to, cud od Maryi jest tysiąckroć większy niż godziny i dlatego warto...
więc proście w jednej intencji i odmawiajcie...
jest ciężka ale możliwa do odmawiania....
zaufajcie Swemu Sercu, Ono bije do Matki ziemskiej i niebieskiej....
Mama Was Kocha, czas na rewanż, mam nadzieję że ktoś zacznie odmawiać Nowennę, ufam i wierzę w to...
przepraszam że tak często nie piszę ale zdrowie nie pozwala, ostatnio gorączkowałem do 40 stopni, mało co nie zostawili mnie w szpitalu, teraz po drugim opakowaniu antybiotyku troszkę lepiej,ale...
cukry rozchwiały się na czczo
cukier 386mg/dl
ciśnienie 160/105
wszystko wysokie

Chciałem jeszcze podziękować wszystkim za przesłane do mnie i Andrzeja wszelkie kartki świąteczne, te poprawiające nastrój i te które uważaliście że mi pomogą - chciałem napisać bardzo pomogły...
dziękuję za prezent urodzinowy na 09.05 od Olgy, jest prezent,  super, dziękuję nie spodziewałem się, miały być kartki przychodzą prezenty DZIĘKUJĘ WAM DRODZY :)
za wszystko,  za serce i dobroć... tym wszystkim mi pomagacie bym stanął na nogi i po prostu uśmiechnął się, bowiem mamy wiosnę...
Dziś chłodno ale to ostatnie dni, byle było to prawdą....
jeszcze raz dziękuję za kartki np. z Sanoka i z innych miejsc ze świata... odpiszę jak wrócą siły...
pozdrawiam, proszę o modlitwę

proszę o modlitwę o wytrwaniu w dobrym, i w tych intencjach, które Bogu są wiadome i mam w sercu.
Dziękuję za modlitwę.....





MATKO BOŻA POMPEJAŃSKA - módl się za nami grzesznymi...

SŁOWA ŻYCIA

18 kwietnia 2015 r., Sobota
Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Ewangelia:

 

Dz 6, 1-7 Ustanowienie pierwszych diakonów
Czytanie z Dziejów Apostolskich
Gdy liczba uczniów wzrastała, zaczęli helleniści szemrać przeciwko Hebrajczykom, że przy codziennym rozdawaniu jałmużny zaniedbywano ich wdowy.
Dwunastu, zwoławszy wszystkich uczniów, powiedziało: «Nie jest rzeczą słuszną, abyśmy zaniedbali słowo Boże, a obsługiwali stoły. Upatrzcież zatem, bracia, siedmiu mężów spośród siebie, cieszących się dobrą sławą, pełnych Ducha i mądrości. Im zlecimy to zadanie. My zaś oddamy się wyłącznie modlitwie i posłudze słowa».
Spodobały się te słowa wszystkim zebranym i wybrali Szczepana, męża pełnego wiary i Ducha Świętego, Filipa, Prochora, Nikanora, Tymona, Parmenasa i Mikołaja, prozelitę z Antiochii. Przedstawili ich apostołom, którzy modląc się włożyli na nich ręce.
A słowo Boże rozszerzało się, wzrastała też bardzo liczba uczniów w Jerozolimie, a nawet bardzo wielu kapłanów przyjmowało wiarę.
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:
Ps 33 (32), 1-2. 4-5. 18-19 (R.: por. 22)
Okaż swą łaskę ufającym Tobie.
lub Alleluja.
Sprawiedliwi, radośnie wołajcie na cześć Pana, *
prawym przystoi pieśń chwały.
Sławcie Pana na cytrze, *
grajcie Mu na harfie o dziesięciu strunach.
Okaż swą łaskę ufającym Tobie.
lub Alleluja.
Bo słowo Pana jest prawe, *
a każde Jego dzieło godne zaufania.
On miłuje prawo i sprawiedliwość, *
ziemia jest pełna Jego łaski.
Okaż swą łaskę ufającym Tobie.
lub Alleluja.
Oczy Pana zwrócone na bogobojnych, *
na tych, którzy czekają na Jego łaskę,
aby ocalił ich życie od śmierci *
i żywił ich w czasie głodu.
Okaż swą łaskę ufającym Tobie.
lub Alleluja.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:
Alleluja, Alleluja, Alleluja
Zmartwychwstał Chrystus, który wszystko stworzył,
i zlitował się nad ludźmi.
Alleluja, Alleluja, Alleluja

EWANGELIA
J 6, 16-21 Jezus chodzi po wodzie
Słowa Ewangelii według świętego Jana
Po rozmnożeniu chlebów, o zmierzchu uczniowie Jezusa zeszli nad jezioro i wsiadłszy do łodzi przeprawili się przez nie do Kafarnaum. Nastały już ciemności, a Jezus jeszcze do nich nie przyszedł; jezioro burzyło się od silnego wiatru.
Gdy upłynęli około dwudziestu pięciu lub trzydziestu stadiów, ujrzeli Jezusa kroczącego po jeziorze i zbliżającego się do łodzi. I przestraszy li się. On zaś rzekł do nich: «To Ja jestem, nie bójcie się». Chcieli Go zabrać do łodzi, ale łódź znalazła się natychmiast przy brzegu, do którego zdążali.
Oto słowo Pańskie.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.