Miłosierdzie Boże niezgłębiona Tajemnica Boga.



      8 dni temu, w Kościele obchodziliśmy dzień ustanowiony przez św. Jana Pawła II, tj. Niedziela Przewodnia Miłosierdzia Bożego.....
tego dnia nie mogłem napisać ale dzisiaj będzie krótko, ale na temat...
chciałbym Was wszystkich Drodzy prosić byście żyli w Miłosierdziu Bożym, nie tylko w dobrych uczynkach do bliźniego, ale także wobec Niego, modlitwą miłosierną, taką jaką jest Koronka do Miłosierdzia Bożego, także czytanie Dzienniczka św. s. Faustyny, gdzie mała część Miłosierdzia jest zamknięta, ale większa to miłość do bliźniego...
modlitwa....
pokora wobec bliżnich..
jałmużna..
i wiele innych sposobów okazywania miłości bliźniemu...
kochajmy się wszyscy jako Bracia i Siostry, okazujmy miłość do siebie, a co przez to idzie Miłosierdzie.
Przeczytajcie Dzienniczek s. Faustyny, mi się udało 2 razy, spróbujcie, zobaczycie głębię niezgłębionego Miłosierdzia Pana...
Ja dziękuję za Miłosierdzie względem mnie, poprzez wspaniałe kartki i paczki, które przychodzą z całego świata, to przepiękny dar Miłosierdzia - dzielenie się z bliźnim darami serca..
dziękuję za to wszystko, to jest dla mnie czymś pięknym, gdy czytam list, gdy czytam kartkę, lub otwieram prezent, na urodziny.... lub czytam kartkę urodzinową.. to coś wspaniałego
urodziny niedługo 9 maj, nie chcę mówić ile lat skończę, ale te dary Miłosierdzia, mnie bardzo cieszą, dają radość życia i chęć by dalej jakoś funkcjonować...
inni mają gorzej, nie piszę to dlatego, że cieszę się z tego....NIE..... po prostu taki jest świat jedni mają nogi władne inni nie i tym cierpieniem mogą przybliżać innych do Boga... ja kochani tylko nie mam nogi, inni gorzej i cieszą się że żyją...
ja czasami nie cieszę się, ale widać to NIE PODDAJĘ SIĘ  walczę każdego dnia, by było dobrze..
mijają sekundy, minuty, godziny, dnie, tygodnie, miesiące, lata... :)   ale ja istnieję do czasu, kiedy Bóg mnie wezwie do siebie, wtedy odejdę...
ale zanim to się stanie... dziś mówimy o Miłosierdziu Jezusa- Boga...
Miłosierdzie jest nieogarniętym przymiotem Boga, jest czymś wspaniałym, pod skrzydłami Miłosierdzia. grzesznik może schować się...
Miłosierdzie Miłość Boga jest czymś cudownym, codziennie tego doświadczamy, otwórzmy Swoje Serca, na Miłosierdzie i Bożą Miłość....
odmawiajmy Koronkę do Miłosierdzia Bożego, to modlitwa wspaniała, Jezus nie odmówi niczego duszy, która będzie prosić o łaskę, która jest zgodna z miłością Jezusa. Nie spełni oczywiście tego co uważa za złe, a o które ktoś prosi... spełni łaski, potrzebne dla naszego uświęcenia.....
ja wiele łask otrzymałem, więc z ufnością prośmy i wołajmy do Jezusa....
JEZU, UFAM TOBIE!
 Odmawiajmy Koronkę, Nowennę Pompejańską a wiele łask otrzymamy, tylko jedno UFAJMY BEZ GRANIC.


Dziś badania wyszły tak....
cukier 267mg/dl
ciśnienie 145/105
 gorączkuję stąd wszystko podwyższone, kiedyś to wszystko zakończy się...





"Nic tak nie jest potrzebne człowiekowi jak Miłosierdzie Boże - owa miłość łaskawa, współczująca, wynosząca człowieka ponad jego słabość ku nieskończonym wyżynom świętości Boga"    
 św. Jan Paweł II



Z Dzienniczka św. s. Faustyny.

Pan Jezus mówi:
"Nie znajdzie ludzkość uspokojenia, dopokąd nie zwróci się z ufnością do miłosierdzia Mojego" (Dz 300).

"Nie znajdzie żadna dusza usprawiedliwienia, dopokąd nie zwróci się z ufnością do miłosierdzia Mojego" (Dz 570).

"W tej ostatniej godzinie nic dusza nie ma na swoją obronę, prócz miłosierdzia Mojego" (Dz 1075). 

"Mów światu o Moim miłosierdziu, niech pozna cała ludzkość niezgłębione miłosierdzie Moje" (Dz 848).

"Serce Moje jest miłosierdziem samym. Z tego morza miłosierdzia rozlewają się łaski na świat cały. Wszelka nędza tonie w Moim miłosierdziu, a wszelka łaska tryska z tego źródła - zbawcza i uświęcająca" (Dz 1777).

"W Starym Zakonie wysyłałem proroków do ludu swego z gromami. Dziś wysyłam ciebie do całej ludzkości z Moim miłosierdziem" (Dz 1588).
 
"Przygotujesz świat na ostateczne przyjście Moje" (Dz 429).

Jezus pragnie, żeby Jego miłosierdzie głoszone było po całym świecie:
"Dusze, które szerzą cześć miłosierdzia Mojego, osłaniam je przez życie całe, jak czuła matka swe niemowlę, a w godzinę śmierci nie będę im sędzią, ale miłosiernym Zbawicielem" (Dz1075)


SŁOWA ŻYCIA 

 
20 kwietnia 2015 r., Poniedziałek

Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:

PIERWSZE CZYTANIE

Dz 6, 8-15 Św. Szczepan przed Sanhedrynem
Czytanie z Dziejów Apostolskich
Szczepan pełen łaski i mocy działał cuda i znaki wielkie wśród ludu.
Niektórzy zaś z synagogi, zwanej synagogą Libertynów i Cyrenejczyków, i Aleksandryjczyków, i tych, którzy pochodzili z Cylicji i z Azji, wystąpili do rozprawy ze Szczepanem. Nie mogli jednak sprostać mądrości i Duchowi, z którego natchnienia przemawiał.
Podstawili więc ludzi, którzy zeznali: «Słyszeliśmy, jak on mówił bluźnierstwa przeciwko Mojżeszowi i Bogu». W ten sposób podburzyli lud, starszych i uczonych w Piśmie. Przybiegli, porwali go i zaprowadzili przed Sanhedryn.
Tam postawili fałszywych świadków, którzy zeznali: «Ten człowiek nie przestaje mówić przeciwko temu świętemu miejscu i przeciwko Prawu. Bo słyszeliśmy, jak mówił, że Jezus Nazarejczyk zburzy to miejsce i pozmienia zwyczaje, które nam Mojżesz przekazał».
A wszyscy, którzy zasiadali w Sanhedrynie, przyglądali się mu uważnie i widzieli twarz jego, podobną do oblicza anioła.
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:
Ps 119 (118), 23-24. 26-27. 29-30 (R.: por. 1a)
Błogosławieni, których droga prosta.
lub Alleluja.
Choć zasiadają możni i przeciw mnie spiskują, *
Twój sługa rozmyśla o Twych ustawach.
Bo Twoje napomnienia są moją rozkoszą, *
moimi doradcami Twoje ustawy.
Błogosławieni, których droga prosta.
lub Alleluja.
Wyjawiłem Ci moje drogi, a Tyś mnie wysłuchał, *
poucz mnie o Twoich ustawach.
Pozwól mi zrozumieć drogę Twoich postanowień, *
abym rozważał Twoje cuda.
Błogosławieni, których droga prosta.
lub Alleluja.
Powstrzymaj mnie od drogi kłamstwa, *
obdarz mnie łaską Twego prawa.
Wybrałem drogę prawdy, *
postawiłem przed sobą Twe wyroki.
Błogosławieni, których droga prosta.
lub Alleluja.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:
Mt 4, 4b
Alleluja, Alleluja, Alleluja
Nie samym chlebem żyje człowiek,
lecz każdym słowem, które pochodzi z ust Bożych.
Alleluja, Alleluja, Alleluja

EWANGELIA
J 6, 22-29 Troszczcie się o pokarm, który trwa na wieki
Słowa Ewangelii według świętego Jana
Nazajutrz po rozmnożeniu chlebów lud, stojąc po drugiej stronie jeziora, spostrzegł, że poza jedną łodzią nie było tam żadnej innej oraz że Jezus nie wsiadł do łodzi razem ze swymi uczniami, lecz że Jego uczniowie odpłynęli sami. Tymczasem w pobliże tego miejsca, gdzie spożyto chleb po modlitwie dziękczynnej Pana, przypłynęły od Tyberiady inne łodzie.
A kiedy ludzie z tłumu zauważyli, że nie ma tam Jezusa, a także Jego uczniów, wsiedli do łodzi, przybyli do Kafarnaum i tam szukali Jezusa. Gdy Go zaś odnaleźli na przeciwległym brzegu, rzekli do Niego: «Rabbi, kiedy tu przybyłeś?»
W odpowiedzi rzekł im Jezus: «Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Szukacie Mnie nie dlatego, żeście widzieli znaki, ale dlatego, żeście jedli chleb do sytości. Troszczcie się nie o ten pokarm, który ginie, ale o ten, który trwa na wieki, a który da wam Syn Człowieczy; Jego to bowiem pieczęcią swą naznaczył Bóg Ojciec».
Oni zaś rzekli do Niego: «Cóż mamy czynić, abyśmy wykonywali dzieła Boże?» Jezus odpowiadając, rzekł do nich: «Na tym polega dzieło zamierzone przez Boga, abyście uwierzyli w Tego, którego On posłał».
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!