Jesteś Boże Kochany, za wszystkich których postawiłeś na mojej Drodze życia Kocham Ciebie i Maryję +M



Witajcie po długiej przerwie w Nowym Roku 2019...

w tym wyżej filmiku.. jest...

krótki opis co u mnie dzieje się, co zmieniło się, jak przebiega leczenie, jak z nogą, jak goją się rany.. także prośba o zakup sportowej protezy, pomoc w zakupie leków, odpisania 1% podatku, czy darowizny, link do Fundacji Avalon, gdzie mam subkonto, podam na samym dole, przy przekazywaniu 1% podatku, lub darowizny, bardzo ważne jest KRS 0000270809 I CEL SZCZEGÓŁOWY MENDYK,1155 to wystarczy, najważniejsze do wpisania, zawsze przy wpłatach nazwy MENDYK,1155 to jest po to by finanse, trafiły na moje konto, a nie przepadły..

także dalej piszę książkę, za jakiś czas zakończę i chcę ją wydać, jeśli ktoś chciałby sponsorować mi wydanie, korektę, drukowanie książki, byłbym wdzięczny.. szukam, poważnych ofert i pomocy.. dziękuję tym, którzy pomagają i na końcu po linku do subkonta, podam namiary do moich zbiórek, do pomocy.
link do subkonta w Fundacji Avalon  https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/norbert_mendyk_1155.html
zbiórka na portalu z Polski  https://pomagam.pl/norbertm
zbiórka zagraniczna https://www.gofundme.com/amputation-expenses-for-norbert

Dziękuję za obejrzenie filmu, za to, że może ktoś zechce przekazać, na mnie swój 1% podatku, bo to nic nie kosztuje, jak ktoś chce przekazać darowiznę, to na stronie Fundacji Avalon, jest zakładka darowizny i tam klikając, jest podane konto, czy przez Pay, można też wpłacić, grunt że ktoś zechce pomóc.
Obecnie na stronie Fundacji zieje pustką, bowiem jest obecnie nowa ulotka, stara ulotka, która była przez 8 lat, już nie istnieje, jest krótki opis chorób, też wszelkich informacji, o mnie, bowiem miałem ze spacjami, tylko wszystko zmieścić w 650 znakach i stąd takie skrócenie ulotki.. i dlatego, nikt nie przekazuje, wpłat, darowizn.. proszę pobierajcie ulotkę i wysyłajcie z mojej strony, do innych osób, na pocztę e-mail, czy na fb, twitera, czy inne fora społecznościowe, także zbiórki, to jest dla mnie, bardzo ważne, dzięki temu, mogę żyć i funkcjonować..

dla tych wszystkich, którym nie chcę się wchodzić na stronę Fundacji, podam wszystkie dane do zrobienia i odliczenia 1% podatku, do tego potrzebny jest KRS i CEL SZCZEGÓŁOWY i tak, mój KRS 0000270809 a CEL SZCZEGÓŁOWY KONIECZNIE WPISAĆ  MENDYK,1155 darowizny, no to już na stronie jest konto, i nazwa pełna Fundacji, lub Payu...

Ja muszę żyć, nie poddawać się chociaż, tak czasami mam, że przez jeden problem, często nie śpię, nie funkcjonuję dobrze, ale nie chciałem, nigdy o tym mówić, bo to nie jest łatwe do opowiedzenia czy tym bardziej napisania, na własnym blogu.
Przyznaję się, ja bardzo lubię do Was pisać, ale jest mały problem teraz, problem, w cudzysłowiu, oczywiście, jestem teraz często zajęty pisaniem książki, no i to pochłania mój czas, oraz rozmowy z jednym małym świadkiem Chrystusa Marcinem, wspaniałym, pokornym, młodym chłopakiem, który jest troszeczkę na rozdrożu, Dróg życiowych i próbujemy, rozeznać, przez modlitwę rozmowę, co dla Niego, będzie najlepszym rozwiązaniem, i co Jezus, Chce mu dać, by prawidłowo, skręcił, w tę Droga, która prowadzi do Raju...
W końcu, po moim opiekunie Andrzeju, Piotrku i innych kolegach, i moich przyjaciółkach, Anecie, Ewie, Danusi i innych, wszystkich nie wymienię, spotkałem kolejną wartościową osobę, w postaci Marcina, będzie On miał, zaszczyt, być pokazanym, na łamach mojej książki, bo w sumie przełom roku 2018/2019, opierał się, na naszych rozważaniach o wierze w Jezusa i wszelkich rozważań Biblijnych...o Maryi, Naszej Kochanej Mamusi o wszystkim, nawet o problemach życiowych, otworzyłem się, przed nim i powiedziałem, co się dzieje, czego nie robiłem, od bardzo długiego czasu, bo straciłem, nadzieję, że wyzdrowieję z tej dolegliwości..
Ale zaświtała iskierka nadziei, która nigdy nie umiera, że ten rok 2019 może być rokiem zmian w moim życiu, pełnym problemów które nękały mnie, przez wiele dekad życia...
Jezus wie, zawsze, kogo postawić na naszej Drodze życia i postawił, mi Marcina, studenta, tej dziedziny, której potrzebuję..
Dziękuję Ci Jezu, za wszystkich, tych, których postawiłeś na mojej Drodze życia, z Toba, dziękuję za wszystko, za Miłość Twoja do nas, do mnie, za Twój głos, który słyszę, gdy piękna i błoga cisza, spowija me Serce, wtedy Ono, bije tylko dla Ciebie i Mojej Naszej Ukochanej Mamusi Maryi, gdzie Wy Jesteście, tam jest i Bóg Ojciec i Duch Święty, jest Cała Trójca Przenajswiętsza.. Boże Kocham Ciebie, tak mocno, że zycie za Ciebie, bym oddał.
Dziękuję Ci za dar spotkania i skrzyżowania mojej Drogi życiowej z osobą Marcina, który jest Twoim małym świadkiem, jest On Wielki w Twoich Oczach Jezu, bardzo Kochasz Go i chcesz Jego szczęścia, ja też, czuję to całym mym Sercem i słyszę Twój głos, że Ty Boże, bardzo Kochasz Marcina, mnie, nas wszystkich ludzi to piękna czysta Miłość..
Dziękuję za wszystkie rozmowy, przeprowadzone z Marcinem, małym Bratem.. za wszelkie łaski, tóre spływały do naszych serc, kiedy rozmawialiśmy ze sobą, to jest wtedy, najpiękniejszy czas..
Dziękuję, za wszystkich, których spotkałem, bo wszyscy, z którymi rozmawiałem, na portalach społecznościowych, czy w inny sposób, telefonicznie, skype, dali mi zawsze jakiś dar, który dostawałem, od Ciebie Jezu, od tej Twojej posłanej do mnie osoby.. Dziękuję Ci Jezu i mówię ODDAJĘ SIĘ TOBIE, CAŁY, BEZ ZASTRZEŻEŃ...Z MOJA WOLĄ, OSOBOWOŚCIĄ, PROBLEMAMI, MÓWIĘ CI TAK, I WSZYSTKO CHCĘ TYLKO CZYNIĆ Z TOBĄ, DLA CIEBIE I PRZEZ CIEBIE.. Amen...

BŁOGOSŁAWIONEGO NOWEGO ROKU 2019....









PIĘKNE SENTENCJE, TO WSZYSTKO DLA WAS MOI KOCHANI, MOI PRZYJACIELE I DOBROCZYŃCY SZANUJĘ WAS I KOCHAM MIŁOŚCIĄ DO BLIŹNIEGO...
 KOCHAM CIĘ MARYJO, KOCHAM TWEGO SYNA JEZUSA, KTÓRY NIE DAWNO NARODZIŁ SIĘ, POWTÓRNIE W NASZYCH SERCACH, BĄDŹ JEZU Z NAMI, BĄDŹ MARYJO, WSZYSCY JESTEŚMY Z WAMI, PRZEZ CAŁE ŻYCIE I W WIECZNOŚCI.. PRAGNIEMY NIEBA.. PRZYMNÓŻ NAM PANIE WIARY.. PRZYMNÓŻ I DAJ NAM WSZYSTKIM RAJ, NIEBO, CEL NASZEJ PIELGRZYMKI ŻYCIOWEJ.. 
PRZEZ CIEBIE, DLA CIEBIE I W TOBIE JEZU I MARYJO        + AMEN  +M.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!