Moje codzienne życie wzloty i upadki, pomocy My daily life, ups and downs, help




     Dzień dobry Kochani!!!

   Dziś 3 listopada, minęły dni świąteczne 1 i 2 listopada, przepraszam, że wczoraj nie pisałem, ale to dlatego, że wczoraj byłem na grobach mojej bliskiej rodziny, przyjaciół, znajomych, wszystkich i jak rano wyjechałem, tak wróciłem, na wieczór do domu, i byłem strasznie zmęczony i nie miałem sił, napisać, jakiegoś posta.. wybaczcie..

     także wczoraj miałem wysokie ciśnienie 150/110 i musiałem brać tabletki pod język captopril i próbować, zmniejszyć ciśnienie krwi, oraz był problem też z poziomem cukru, bowiem, wczoraj miałem, ponad 176 mg/dl cukru, we krwi, czyli im wyższe ciśnienie krwi, tym wyższy cukier we krwi, trudno.. jakoś po lekach przeżyłem...

       dziś trochę było, rano lepiej o godz. 7.00 miałem cukier.. 156 mg/dl podwyższony, jak na poziom cukru na czczo, a ciśnienie było 160/99 też jak na mnie, za wysokie... stosuję różne, roślinne preparaty, leki, mimo to, cukier i ciśnienie, jest podwyższone, lub wysokie.. kurcze, cukrzycy i inni chorzy, na różne choroby, mają ciężko.. tragedia dla chorych, jeszcze do tego, jak ja miesięcznie, wydaję ponad tysiąc złotych, na leki, tyle mam przepisywanych, ale też nie które leki, mnie kosztują od kwoty najniższej 153 zł do 446 złotych za sztukę, leku.. tak jest drogo...


     trudno, takie życie, jedni mają dobrze, są zdrowi, nie wydają na leki, leczenie, a nie którzy jak ja czy wy, musimy płacić drogo za leki, plus jeszcze lekarze, nie raz prywatnie i to kosztuje tyle, że nie mamy z czego żyć, to jest tragedia ludzi chorych.. dlatego, nie mówić, tam w swoich domach, że nic mu nie będzie, gdy bym opisał, całość wydawania za leki, za leczenie, dojazdy do lekarzy, to kwota jest straszna, aż mnie przeraża, w tamtym roku podatkowym, wg faktur za leki, plus paliwo, i to nie wszystko, bo dużo razy, nie były brane faktury, paragony, bez opłat na życie, jedzenie, opłat domowych, czyli tylko leki plus paliwo, zapłaciliśmy 27 tys złotych, straszne to, tyle trzeba było opłacić, za same leczenie, a gdzie życie i z tym związane opłaty, teraz wiem, dlaczego, taki dług widnieje w aptece i dochodzą kolejne opłaty, to jest karygodne, by w naszym kraju, tak traktować chorych, leczących się...

 Państwo, nie robi nic, by pomóc nam, nawet nie raz skazuje nas, na powolne umieranie, bowiem, wszędzie resorty znajdują pieniądze, na oświatę, wojsko, ale na służbę zdrowia nie, jesteśmy na końcu rankingu, w UE, według PKB na leczenie.. to jest straszne, by chorzy ludzie, byli tak traktowani, dlaczego inne kraje, które jakoś funkcjonują, przekazują, takie duże środki finansowe, na leczenie, na swoich obywateli...


         tak powinno Państwo  traktować swoich mieszkańców, powinny być przekazywane, spore środki, na służbę zdrowia, by zlikwidować, długie kolejki, by nie było tak, by pacjenci ostatnie pieniądze, wydawali, na leczenie w prywatnych ośrodkach, jest to straszne.. i to jest taką moja zwykłą szarą codziennością, życiem, to są moje wzloty i upadki, muszę jakoś żyć, dlatego wołam POMOCY od Was Drodzy moi, bez Waszej pomocy, zginiemy, pieniądze są, ale idą na leczenie, a gdzie życie, dieta, jedzenie, wszystko, opłaty za energię, wodę, śmieci, wywóz nieczystości z szamba, także opłata za pomoc, kogoś, kto nam pomoże, przynieść drzewa, węgla na to by ogrzać dom, sami nie damy radę, przez niepełnosprawność
, także opłata za Panią, która sprząta u nas, to te opłaty za pomoc na zewnątrz domu, plus sprzątanie mieszkania, to prawie tyg 300zł, skąd to brać msc wychodzi za to 900zł.. straszne jest to wszystko...

ja czasami, tego wszystkiego nie wytrzymuję i popadam w depresję, a dlaczego, bo ja opłacam rachunki, wszystko i widzę, jak pieniądze,znikają i nie mamy w końcu po zrobieniu, nie wszystkich opłat, środków na życie.. funkcjonowanie... POMOCY DRODZY!!!

    Nie powiem, że wszystko jest złe, nie są i piękne chwilę, jak inni nam pomagają, a sami nie mają, jak miło jest czasami dostać paczkę żywnościową, bardzo miło, i mam nadzieję, że ci wszyscy, którzy pisali, że mi pomogą, zrobią to, bo to dla nas ważne, bowiem to nie dla wzbogacenia się, ale na to byśmy przeżyli to wszystko, boję się tego, że za nie całe 2 miesiące, będą piękne Święta Bożego Narodzenia, piszę piękne, ale nie dla wszystkich, dla nas smutne, bo cały czas walczę ja, z tekstem lekarza, zostaw to leczenie i daj amputować sobie nogę, to co słyszę, jest straszne, ja wiem po co, to jest mówione, bowiem NFZ za amputację, zapłaci szpitalowi, taką wielką sumę pieniędzy, niż dokładać jakąś część pieniędzy na leczenie, to już, nie opłaca im się.. każdy myśli tak, by najlepiej było im, i by za obcięcie nogi, dostać porządną prowizję lub nagrodę do pensji, mimo tego, że inny człowiek, np. ja, bym cierpiał, że mam straszne bóle fantomowe, tak jak było przy pierwszej amputacji, nikt nie myśli z lekarzy o tych, których amputowano, kończyny i kazano żyć... słowa tylko wypowiedziane, tylko pamiętajcie, jest to bardzo ciężkie życie, bez nóg, rąk, to jest straszne, boli mnie znieczulica, chorują dzieci, nastolatkowie, dorośli, wokół nas zawsze ktoś cierpi, nieśmy pomoc, tak jak tylko możemy nieść, od pomocy materialnej do pomocy modlitewnej, wszystko jest Ważne... POMOCY DRODZY ZNÓW WAM PODAM WSZELKIE DANE DLA MNIE, PLUS JESZCZE NAMIARY NA MOJĄ FUNDACJĘ, JAKI SMS MOŻNA WYSŁAĆ, BY MI POMÓC W LECZENIU, DAROWIZNĘ, WSZYSTKO DZIŚ NA DOLE POSTA OPISZĘ, PLUS ZBIÓRKI... POMAGAJCIE, TAK JAK POTRAFICIE TO JEST COŚ PIĘKNEGO W POMAGANIU INNYM OSOBOM, TO JEST MIŁOŚĆ DO BLIŹNIEGO... NIE ZAPOMINAJMY O DRUGIM CZŁOWIEKU... DO DZIEŁA KOCHANI... 



niżej podajemy, jak zawsze linki do zbiórek, oraz podajemy nr kont bankowych
najpierw konta bankowe, plus dane do przelewów zagranicznych...
 ......................................................................................................................................................................................


konto w Banku pocztowym,
nr rachunku

63 1320 1537 3842 9679 3000 0001
....................................................................................................................................................................................
konto w MBank
główny rachunek
04 1140 2004 0000 3202 7408 6691

dane do przelewów polskich w złotówkach
Mendyk Norbert, Andrzej Godziszewski
Dragany 109
23-145 Wysokie
 ...................................................................................................................................................................................


teraz wpłaty zagraniczne

payment in euros, czyli wpłaty w euro

SWIFT (BIC) BREXPLPWMBK

IBAN PL76114020040000331206962379
 ............................................................................................................................................................

Wpłaty w dolarach     Payment in dolars USD

IBAN PL53114020040000381207036074

SWIFT (BIC) BREXPLPWMBK



nazwa banku.....
mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. LODZ POSTAL BOX 2108 90-959 LODZ 2
 ...........................................................................................................................................................
linki do zbiórek

pomagam.pl

zbiórka gofundme

...................................................................................................................................................................
POMOC PRZEZ FUNDACJĘ AVALON, GDZIE MAM SUBKONTO NAJPIERW LINK DO SUBKONTA

https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/mendyk_norbert.html

TERAZ MOŻNA WYSYŁAĆ SMS NA LECZENIE CHORÓB PLUS DAROWIZNY NA LECZENIE, MOŻNA CAŁY ROK WPŁACAĆ, A 1% PODATKU OD 1 STYCZNIA 2019 ROKU DO 30 KWIETNIA 2019 ROKU...

SMS O TREŚCI                   POMOC,1155 NA NR 75165 IM WIĘCEJ SMS, TYM WIĘCEJ ŚRODKÓW NA POMOC






DAROWIZNY TO  


Darowiznę może wpłacić każda osoba, w dowolnym momencie, także z zagranicy. Przekazaną Fundacji darowiznę można odliczyć od podatku. Można też określić cel darowizny poprzez kontakt mailowy z Fundacją. Należy po prostu dokonać przelewu bankowego (może być przelew internetowy) lub wpłaty na poczcie:
•   

 nazwa odbiorcy: Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, Michała Kajki 80/82 lok. 1, 04-620 Warszawa

•    Darowizna dla Podopiecznego nr rachunku odbiorcy: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
 tytuł wpłaty: np.:  MENDYK,1155- podajemy nazwisko i numer subkonta osoby której chcemy przekazać darowiznę. To bardzo ważne!

PAMIĘTAJCIE PRZY KAŻDEJ WPŁACIE, JEST WAŻNE PODAĆ MOJĄ NAZWĘ SUBKONTA CZYLI    MENDYK,1155      TO JEST BARDZO WAŻNE, BEZ TEGO, NIE BYŁOBY MOŻLIWOŚCI ZAKSIĘGOWANIE DAROWIZNY, POMOCY NA MOJE KONTO W FUNDACJI AVALON...  NA NR KONTA WYŻEJ PODANY POCZĄTEK 62 1600.... 6001


...................................................................................................................................................................

PayU  POMOC TAKA na Fundacji avalon, na stronie avalonu jest to, i można przez kliknięcie w/w link i tam pojawią się formy pomocy, w tym jest PayU



MOŻNA TEŻ PŁACIĆ PRZEZ    PayU  szybkie przelewy przez PayU  TEŻ, MOŻNA POMAGAĆ, TO SZYBKIE SĄ WPŁATY NA MOJE LECZENIE, PAMIĘTAJCIE O DANYCH   TAKICH JAK    MENDYK,1155

..................................................................................................................................................................


MOŻNA POMÓC NA FUNDACJI WYDRUKOWAĆ ULOTKI I WIZYTÓWKI, NA STRONIE FUNDACJI WSZYSTKO JEST

...................................................................................................................................................................





 ULOTKA MOJA Z FUNDACJI AVALON STR 1
 ULOTKA Z FUNDACJI AVALON STR 2


 JA NA PIELGRZYMCE, JUŻ 5 LAT MINĘŁO PIĘKNE PRZEŻYCIA

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!