Pomocy, chcę normalnie chodzić

Witam,
Mam na imię Norbert. Od ponad 26 lat walczę z ciężką chorobą - cukrzycą, przez którą między innymi amputowano mi lewą nogę. Ponadto choruję na angiopatię cukrzycową, nefropatię, neuropatię, niedosłuch obustronny i inne. Moje życie kiedyś wyglądało inaczej, teraz jednak głównie spędzam czas między pokojem a kuchnią. Moim największym marzeniem jest ... żebym mógł zacząć znów chodzić. Znam ludzi, którzy jak ja nie mają nogi, ale dzięki protezie chodzą i całkiem dobrze sobie radzą. Chociaż poruszanie się z protezą wymaga nauki i rehabilitacji jest osiągalne - wierzę, że również i dla mnie. Bardzo chciałbym zebrać pieniądze na odpowiednią protezę udową lewej kończyny. Koniecznie potrzebny jest silikonowy lej, który nie obciera i nie pozostawia ran, a kikut ma przewiew. W takim silikonie noga się nie poci i pozwala na normalne poruszanie się. Niestety takie rozwiązanie sporo kosztuje... i jest dla mnie całkowicie nieosiągalne. Stąd moja gorąca prośba na tym portalu.

Moje hobby to filatelistyka, gromadzenie książek głównie o tematyce religijnej i turystycznej, ale nie tylko. Zbieram również magnesy i pocztówki z różnych miejsc Polski i świata. Mam już dość pokaźną kolekcję. Choruję niestety również na ciężką depresję (jest to powszechna choroba w tych czasach, na którą cierpi wiele osób), ale między innymi dzięki swoim zainteresowaniom staram się nie załamywać i normalnie funkcjonować.
Gdybym jednak mógł znów chodzić... wierzę, że i z depresją byłbym w stanie sobie poradzić.


Wierzę, że znajdą się osoby które pomogą mi w zbiórce funduszy na zakup protezy i leczenie. Bardzo Dziękuję wszystkim którzy już wpłacili i tym którzy zechcą mi pomóc oraz tym, którzy udostępnią mój apel innym.

Pozdrawiam serdecznie
Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!