Modlitwa, modlitwa




Witam Was drodzy.
Dziś nie będzie długo, bowiem źle się czuję zmiana pogody, depresja daje znak o sobie, jeszcze 11 sierpnia mam ważną sprawę do załatwienie i to potęguje strach, emocje, depresja niszczy mnie, ale powtarzam sobie będzie dobrze, nie załamuj się.
Zobaczymy, pożyjemy to będzie wszystko wiadome, na razie ta sprawa mnie męczy, cały czas chodzi mi po głowie, ale mniejsza o to będzie dobrze, są inne sprawy do załatwienia.
23.08 będę miał gastroskopię nie przyjemne badanie, ale muszę je zrobić.
Kilka dni temu byłem na Mszy Św. w Bazylice św. Antoniego  Radecznicy, same łaski na mnie spłynęły, dziś święto Przemienienia Pańskiego, też idziemy z Andrzejem do Kościoła, na Msze Świętą.
Andrzej dużo pomaga mi w mojej depresji obecnie modli się za mnie Nowenną pompejańską, dziękuję mu.
polecam jak zwykle Różaniec Święty i Nowennę pompejańską, odmawiajcie, bo tam są same łaski od Boga przez Maryję, ja nie zliczę ile łask Bożych otrzymaliśmy dzięki tej modlitwie, setki, tysiące, więc módlcie się.
Wiem że jest to trudne i szatan atakuje, ale łaska Boża pomoże, wierzcie nie odejdziecie z pustymi rękoma.
Sami z Andrzejem, o tym przekonaliśmy się, więc módlcie się.
Proszę też o modlitwę do św. Rity patronki od spraw trudnych i beznadziejnych, wiele ta święta mi pomogła, więc powtarzam jeszcze raz modlitwa, modlitwa.
dziś cukier 100, ciśnienie 110/60 mam nowe leki.
módlcie się i do kolejnego postu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.