Cierpienie to modlitwa



   Cierpienie to znak przynależności do Chrystusa, ja cierpię z miłości do Chrystusa, teraz wieczorem bardzo źle widzę na oczy, albo uczulenie lub uszkodzenie dna oka, ale jakoś piszę do tego mam złamaną prawą rękę w przegubie w 2 miejscach, tym gorzej mi pisać, pomagam sobie lewą ręką.
Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe 9 maja, teraz imieniny 6 czerwca....
tak po za tym cukry utrzymują się na poziomie 170-200 mg/dl, ciśnienie 150/100, jakoś żyję, jest ciężko, bez prawej ręki, ale jakoś daję radę.
Mam nadzieję że wy także dajecie sobie radę i jest dobrze... odmawiajcie Różaniec Św.on daje siłę a zwłaszcza Nowenna Pompejańska, Ona jest silną modlitwą my z Andrzejem odmawiamy ją 15 dzień i jest wspaniale. Nie dużo będę pisał bo ręka mnie boli, ale w modlitwach moich o was pamiętam, pamiętajcie odmawiajcie Nowennę pompejańską a troski i problemy miną, wierzcie w to, bo ja wierzę i ufam, że tak będzie... widzę źle, prawa ręka w gipsie, ale to nie odłączy mnie od cierpień Chrystusa, bo w Nim chcę mieć nadzieję, wiarę, miłość... cierpię dla Niego, by owoce były z Nowenny pompejańskiej, zacznij dziś modlitwę, ja brat Twój Norbert o to proszę. dziękuję za odzew.

http://pompejanska.rosemaria.pl/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!