Życie




      Witajcie
po długiej nieobecności postanowiłem dziś napisać parę zdań... ostatnio, mnie nie było leżałem bo choróbsko mnie dopadło, cierpiałem bardzo, ale nie poddałem się...
dziś jest troszkę lepiej, chociaż znów robią się rany na ciele, mam maszcie w razie czego...
Dziś też mam zmartwienie bo siostra pojechała na pogotowie bo źle z nią, prawdopodobnie serce, i grypa, ale później będę coś wiedział...
Dziś wstałem o 6 rano, zjadłem śniadanie po godzinie 9 tej wpadła sąsiadka Justyna na herbatę, posiedzieliśmy, pogadaliśmy, było spoko, super, Andrzej później wstał i o 12 tej, po odmówieniu Nowenny Pompejańskiej zaczęliśmy oglądać film dramat, romans gwiazd naszych wina, super film, popłakałem się na nim...
nie mam co wstydzić się łez, bo ostatnio dużo ich wylałem, bo tak było źle, takie jest życie, płaczemy ze smutku i z radości....
teraz co porabiam, piszę do Was, zrobiłem mierzenie poranne cukru to 156mg/dl
ciśnienie 150/100 podwyższone
u mnie jest tak sobie, ostatnio dopadła mnie depresja, mam dużo spraw na głowie, i czasami przerastają mnie... dużo mnie leki kosztują, dieta cukrzycowa, opłaty i nie starcza, dlatego zbieram 1% podatku także dobrowolne darowizny na subkonto, to mi pomoże, stanąć na nogi.... ważne jest by przy wpłacie podać MENDYK,1155 wtedy procent lub darowizna trafi na moje subkonto...
jak stanę na nogi, depresja minie, muszę wziąć się w garść ale jest ciężko, trudno przyznać się do depresji, ale teraz ta choroba to jest powszechna....

podam link do subkonta

http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/mendyk_norbert.html?highlight=WyJtZW5keWsiXQ%3D%3D

jeszcze chcę Was poprosić odmawiajcie Nowennę Pompejańską, ja już 32 dzień kolejnej Nowenny odprawiam, wraz z Andrzejem...
jest to Nowenna nie do odparcia, wszystko co jest zgodne z wolą Bożą, otrzymacie,
 proście a będzie Wam dane...
ja przez tę modlitwę biorę się w garść choć to ciężkie, teraz mam trudny czas, ale Nowenna działa i Uwielbiam Jezusa, w każdym momencie życia...

BĄDŹ UWIELBIONY JEZU, TOBIE CHWAŁA I DZIĘKCZYNIENIE, TY JESTEŚ KRÓLEM NASZYCH SERC, KOCHAMY TWOJĄ I NASZĄ MAMĘ MARYJĘ... DZIĘKUJEMY ŻE JESTEŚ, DZIĘKUJEMY ZA ŻYCIE, ŁASKI, PRZEPRASZAMY ZA GRZECHY, UWIELBIAM CIĘ, DZIĘKUJĘ, KRÓLUJ W NAS, ZAWSZE I WSZĘDZIE... KOCHAM CIĘ JEZU... KOCHAM I UWIELBIAM CIEBIE, BĄDŹ W NASZYCH SERCACH ZAWSZE... KOCHAM




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!