Życie , życie jakie jesteś?



     Dziś w niedzielę obudziłem się o 9 tej, wstałem głowa mnie bolała, zrobiłem herbatę i wziąłem na ból proszki...
ból nie mijał to z powrotem położyłem się by tak poleżeć... po pół godzinie wstałem zmierzyłem cukier...
był za niski 83mg/dl, stąd ból zjadłem i teraz mogę do Was pisać, ból minął...
ciśnienie dziś przez upały 150/110 wysokie ale ten gorąc mnie tak dobija...
nie narzekam, że gorąco bo tak powinno być, tylko ja uwielbiam słońce ale żeby temperatura, była w słońcu 22 stopnie do 25 stopni...
ale teraz mamy upały...
ja wczoraj w moje imieniny, za życzenia dziękuję, zostałem wyciągnięty przez Andrzeja do Przemyśla to trasa biegnąca koło nas, bo mieszkam trasa Lublin- Przemyśl
nie chciało mi się jechać bo ostatnio rzadko na cokolwiek mam ochotę, to przez chorobę....
ale pojechałem, przypiekło nas w samochodzie ale dojechaliśmy...
zwiedziliśmy piękne miejsca Kościół Franciszkaninów, cerkiew, Katedrę z cudowną Figurką Matki Bożej Jackowskiej, piękna Figurka, mam do Matki Bożej modlitwę...
byliśmy na Rynku...
o 16.30 poszliśmy do Kościoła na Msze na 20 tą wieczór wróciliśmy do domu, przywitani przez nasze pieski :)
Chciałbym w tym roku pojechać na rekolekcje takie jak w Brańszczyku i chyba jednak Brańszczyk wybiorę jak pieniądze uskładam bo wraz z Andrzejem to 1400 zł, po 700 każdy, musi uzbierać.... musimy mieć by zapłacić.... a bardzo chcę pojechać... w tamtym roku mieliśmy finansowane, przez stowarzyszenie PROSTO Z SERCA, ale w tym roku nie mogą pomóc, bo finansów nie mają, tak więc sami musimy uzbierać....

       Mamy teraz czerwiec dziś urodziny Andrzeja Jego święto, wczoraj moje dziś Jego, jeszcze śpi późno poszedł spać... jak zwykle :)
jest czerwiec poświęcony Sercu Pana Jezusa, które jest takie najmilsze i najczulsze dla Swych dzieci... dziś jak Bóg da będę na Nabożeństwie czerwcowym i później na Mszy wieczorowej...
ale chciałbym napisać trochę o modlitwie Nowenną Pompejańską, a dlaczego??
już wyjaśniam, podczas tej modlitwy w czasie modlitwy dziękczynnej obiecuje się Maryi, rozszerzania Różańca Świętego i tego że jest Królową tegoż Różańca, Królowa z Pompei, i że będzie mówiło się ile Maryja może przez tę Nowennę...
i ja to robię mówię i piszę o Królowej Różańca Świętego z Pompejów... jest to wielki dar z Nieba ta Nowenna Pompejańska, Serce Jezusa raduje się jak wychwalamy Serce Jego i Naszej Mamy, Serce Maryi z Pompejów...
proszę Was podejmijcie się tej Nowenny mimo że jest ciężka ale łask bez liku, tak dużo, sam na swej skórze o tym dowiedziałem się... Maryja nie opuści nikogo, krto do Niej spieszy i z wiarą prosi...
wpiszcie w google Jak odmawiać Nowennę Pompejańską tam wszystko pisze...
polecam Wam tę modlitwę ja 11 czerwca kończę w tym roku już 4 tą Nowennę i zaraz zacznę odmawiać piątą bo obiecałem, mimo że ktoś milczy, boli to ale nie zmuszę nikogo do tego by odezwał się... ale dalej będę modlił się w Jej intencjach.
razem z Nowenną są też bóle i opuszczenie... bo wraz z modlitwą jest wyzwanie i podejmowanie wyrzeczeń, czyli ofiary z siebie..
dam teraz parę zdjęć obrazów z różnych miejsc, wiem że nie które będą z Brańszczyka...

składajcie życzenia Andrzejowi...
przypomnę adres, pocztówki mogą przychodzić nawet przez 2 tyg. po urodzinach....

Andrzej Godziszewski
Dragany 109
23-145 Wysokie
POLSKA - POLAND


pozdrawiam serdecznie Norbert....





KRYNICA ZDRÓJ......



















SŁOWACJA






BAŁTÓW




BRAŃSZCZYK




BRAŃSZCZYK




BRAŃSZCZYK


SŁOWA ŻYCIA......

7 czerwca 2015 r.
Dziesiąta Niedziela zwykła

Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Drugie czytanie:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:
 
PIERWSZE CZYTANIE

Rdz 3, 9-15 Obietnica odkupienia
Czytanie z Księgi Rodzaju
Gdy Adam spożył z drzewa, Pan Bóg zawołał na niego i zapytał go: «Gdzie jesteś?»
On odpowiedział: «Usłyszałem Twój głos w ogrodzie, przestraszyłem się, bo jestem nagi, i ukryłem się».
Rzekł Pan Bóg: «Któż ci powiedział, że jesteś nagi? Czy może zjadłeś z drzewa, z którego ci zakazałem jeść?»
Adam odpowiedział: «Niewiasta, którą postawiłeś przy mnie, dała mi owoc z tego drzewa i zjadłem».
Wtedy Pan Bóg rzekł do niewiasty: «Dlaczego to uczyniłaś?»
Niewiasta odpowiedziała: «Wąż mnie zwiódł i zjadłam».
Wtedy Pan Bóg rzekł do węża: «Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty wśród wszystkich zwierząt domowych i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał i proch będziesz jadł po wszystkie dni twego istnienia. Wprowadzam nieprzyjaźń między ciebie a niewiastę, pomiędzy potomstwo twoje a potomstwo jej: ono zmiażdży ci głowę, a ty zmiażdżysz mu piętę».
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 130 (129), 1-2. 3-4. 5-7a. 7bc-8 (R.: por. 7)
U Pana łaska oraz odkupienie.
Z głębokości wołam do Ciebie, Panie, *
Panie, wysłuchaj głosu mego.
Nachyl Twe ucho *
na głos mojego błagania.
U Pana łaska oraz odkupienie.
Jeśli zachowasz pamięć o grzechu, Panie, *
Panie, któż się ostoi?
Ale Ty udzielasz przebaczenia, *
aby ze czcią Ci służono.
U Pana łaska oraz odkupienie.
Pokładam nadzieję w Panu,
dusza moja pokłada nadzieję w Jego słowie, *
dusza moja oczekuje Pana.
Bardziej niż strażnicy poranka, *
niech Izrael wygląda Pana.
U Pana łaska oraz odkupienie.
U Pana jest bowiem łaska, *
u Niego obfite odkupienie.
On odkupi Izraela *
ze wszystkich jego grzechów.
U Pana łaska oraz odkupienie.

DRUGIE CZYTANIE

2 Kor 4, 13 – 5, 1 Nadzieja apostolskiego życia
Czytanie z Drugiego Listu świętego Pawła Apostoła do Koryntian
Bracia:
Cieszę się owym duchem wiary, wedle którego napisano: «Uwierzyłem, dlatego przemówiłem»; my także wierzymy i dlatego mówimy, przekonani, że Ten, który wskrzesił Jezusa, z Jezusem przywróci życie także nam i stawi nas przed sobą razem z wami. Wszystko to bowiem dla was, ażeby w pełni obfitująca łaska zwiększyła chwałę Bożą przez dziękczynienie wielu.
Dlatego to nie poddajemy się zwątpieniu, chociaż bowiem niszczeje nasz człowiek zewnętrzny, to jednak ten, który jest wewnątrz, odnawia się z dnia na dzień. Niewielkie bowiem utrapienia nasze obecnego czasu gotują bezmiar chwały przyszłego wieku dla nas, którzy się wpatrujemy nie w to, co widzialne, lecz w to, co niewidzialne. To bowiem, co widzialne, przemija, to zaś, co niewidzialne, trwa wiecznie.
Wiemy bowiem, że jeśli nawet zniszczeje nasz przybytek doczesnego zamieszkania, będziemy mieli mieszkanie od Boga, dom nie ręką uczyniony, lecz wiecznie trwały w niebie.
Oto Słowo Boże.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

J 12, 31b-32
Alleluja, Alleluja, Alleluja
Teraz władca tego świata zostanie precz wyrzucony,
a Ja, gdy zostanę nad ziemię wywyższony,
przyciągnę wszystkich do siebie.
Alleluja, Alleluja, Alleluja

EWANGELIA

Mk 3, 20-35 Szatan został pokonany
Słowa Ewangelii według świętego Marka
Jezus przyszedł z uczniami swoimi do domu, a tłum znów się zbierał, tak że nawet posilić się nie mogli. Gdy to posłyszeli Jego bliscy, wybrali się, żeby Go powstrzymać. Mówiono bowiem: «Odszedł od zmysłów».
Natomiast uczeni w Piśmie, którzy przyszli z Jerozolimy, mówili: «Ma Belzebuba i przez władcę złych duchów wyrzuca złe duchy».
Wtedy przywołał ich do siebie i mówił im w przypowieściach: «Jak może szatan wyrzucać szatana? Jeśli jakieś królestwo wewnętrznie jest skłócone, takie królestwo nie może się ostać. I jeśli dom wewnętrznie jest skłócony, to taki dom nie będzie mógł się ostać. Jeśli więc szatan powstał przeciw sobie i wewnętrznie jest skłócony, to nie może się ostać, lecz koniec z nim. Nie, nikt nie może wejść do domu mocarza i sprzęt mu zagrabić, jeśli mocarza wpierw nie zwiąże i wtedy dom jego ograbi.
Zaprawdę powiadam wam: wszystkie grzechy bluźnierstwa, których by się ludzie dopuścili, będą im odpuszczone. Kto by jednak zbluźnił przeciw Duchowi Świętemu, nigdy nie otrzyma odpuszczenia, lecz winien jest grzechu wiecznego». Mówili bowiem: «Ma ducha nieczystego».
Tymczasem nadeszła Jego Matka i bracia i stojąc na dworze, posłali po Niego, aby Go przywołać. Właśnie tłum ludzi siedział wokół Niego, gdy Mu powiedzieli: «Oto Twoja Matka i bracia na dworze pytają się o Ciebie».
Odpowiedział im:«Któż jest moją matką i którzy są braćmi?» I spoglądając na siedzących wokoło Niego rzekł: «Oto moja matka i moi bracia. Bo kto pełni wolę Bożą, ten Mi jest bratem, siostrą i matką».
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!