Tragedia jednej osoby i tysięcy innych . SŁAWA UKRAJINI !

 

      

Siema!!!

przed chwilą oglądałem transmisję z zaatakowanej Ukrainy, gdzie wojska rosyjskiej, putinowskiej Rosji zaatakowały Ukrainę, kraj które chce być, w szeregu Państw Sojuszu Atlantyckiego NATO, lub w szeregu Państwa Unii Europejskiej ( UE ).

Rosja niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze... mężczyźni giną, giną kobiety i dzieci - to nie tylko obrazki, czy migawki telefonu, czy kamery, to prawdziwe życie wraz z śmiercią, między nimi nie zatarte są kontury.

Wczoraj, lub dzień wcześniej, była wiadomość o życiu, bo narodziły się w jednej z rodzin ukraińskich, bliźnięta, ale na drugi dzień, zostały sierotami, śmierć - rakieta Rosji trafiła w ich blok mieszkalny, zabijając Rodziców, ale dzieci przeżyły i teraz dzień ich narodzin, przeplata się ze śmiercią.

Mieszkam blisko granicy, woj. lubelskie, codziennie przez nasze miejscowości, jest przewożona broń, do Ukrainy. W nocy w dzień, słyszymy warkoty silników samolotów, czy to myśliwce, czy warkot samolotu zwiadowczego, czy bombowce przelatują nam nad głową..

Huk maszyn, huk wystrzału to, jedno.

Straszne to wszystko 

teraz zdjęcia tego, co dzieje się za naszą granicą od 10 dni.








              


    Jak napisałem, trwa wojna za granicą wschodnią.

        W moim życiu, może nie jest tak brutalnie, jak na wojnie ale nie jest najlepiej, codziennie czuję silny ból, aż mnie zamyka!!!

Przez ostatnie dni, noga której mam małą część, strasznie boli, w ogóle jedna i druga boli. Z tego bólu aż krzyczę, ból jest taki silny.

Kilka miesięcy temu, zrobiłem tanią protezę nogi. I przez chodzenie w nowym leju, ból jest straszny.

Wiem potrzebuję pomocy, by teraz za kilka tysięcy wymienić lej w protezie, czy całą protezę, na nowszą, to koszt ok 150 tys.zł, nic za darmo nie dadzą.

Największy koszt protezy to ponad 500 000 zł, warte mieszkania dobrego standardu.

Wiem, że teraz inni są zaoferowani, pomocą Ukrainie, i tam wpłacane są pieniądze, ale może ktoś mi pomoże, bym i ja spełnił swoje marzenia i żył dalej chodził.

Obecnie już nie poruszam się, na wózku ale chodzę o 1 kuli,w protezie, i jestem na dobrej drodze by odstawić tą kulę ale potrzebna do tego jest mocna proteza i nie ciężka.

Moje nowe oblicze, trwa od 8 miesięcy, i nareszcie, jestem osobą, która chodzi.

To moje największe zwycięstwo pomóżcie mi by się udało i bym całkowicie, na dobrej protezie stanął i żył, tego pragnę i potrzebuję.

zaraz podam link do pomocy i konto na wpłaty.

Jeszcze na koniec wspomnę tylko że brakuje mi wiary na co dzień, jestem tylko zmęczony i samotny, tak strasznie że szok .

 

Pozdrawiam serdecznie Monikę i całą grupę blogerów. 

link do pomocy 

https://zrzutka.pl/yzw5g8

teraz podam namiary na rachunki

............................................................................................................................................................

 konto w złotych

BANK PKO S.A. nr. rach. 18 1240 2441 1111 0011 0122 6285 

.............................................................................................................................................................

w walucie EURO

IBAN PL93 1240 2441 1978 0011 0122 6302

Kod SWIFT Bank Pekao SA: PKOP PL PW

Kod BIC Bank Pekao SA: PKOP PL PW

...............................................................................................................................................................

 w walucie GBP

IBAN PL42 1240 2441 1789 0011 1140 8284

 

Kod SWIFT Bank Pekao SA: PKOP PL PW

Kod BIC Bank Pekao SA: PKOP PL PW

 ..............................................................................................................................................................

 Konto w walucie USD

IBAN PL41 1240 2441 1787 0011 1140 8402

Kod SWIFT Bank Pekao SA: PKOP PL PW

Kod BIC Bank Pekao SA: PKOP PL PW

...............................................................................................................................................................

Konto w CHF

IBAN PL91 1240 2441 1797 0011 1140 8457

Kod SWIFT Bank Pekao SA: PKOP PL PW

Kod BIC Bank Pekao SA: PKOP PL PW

................................................................................................................................................................


 DANE

 Adres Banku Pekao do przelewu
 

Bank Pekao S.A.


ul. Grzybowska 53/57


Skrytka Pocztowa 1008

00-950 Warszawa


 

NORBERT MENDYK

DRAGANY 109

gm. Wysokie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!